آخرین خبر از برگزاری رقابت های لیگ برتر تکواندو

به گزارش مجله سرگرمی، در ادامه رقابت های لیگ برتر تکواندو هیچ تیمی به دسته پایین سقوط نمی کند اما ممکن است با توجه به وقفه ای که در رقابت ها به وجود آمد برخی تیم ها انصراف بدهند.

آخرین خبر از برگزاری رقابت های لیگ برتر تکواندو

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، با شیوع ویروس کرونا برگزاری رقابت های لیگ برتر تکواندو هم به تعویق افناد و در حالی که قرار بود هفته هشتم و نهم رقابت های لیگ برتر تکواندو 16 تا 19 اسفندماه برگزار شود.

حالا در صورت اجازه ستاد مبارزه با کرونا برای ادامه فعالیت های ورزشی، مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ قصد دارند رقابت های دو هفته هشتم و نهم جام خلیج فارس را برگزار کنند تا تکلیف تیم های سکونشین تعیین شود.

مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ قصد دارند پس از صدور مجوز برگزاری مسابقات و فعالیت باشگاه ها، هفته هشتم و نهم جام خلیج فارس را برگزار کنند تا تکلیف تیم های سکونشین این فصل تعیین شود.

با توجه به این که در خاتمه رقابت های این فصل هیچ تیمی به دسته پایین تر سقوط نخواهد کرد، ممکن است هفته خاتمهی تنها با حضور 4 تیم برگزار شود.

تیم های شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، دانشگاه آزاد و پاس قوامین 4 تیم بالای جدولی هستند.

4057/

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 89684

به "آخرین خبر از برگزاری رقابت های لیگ برتر تکواندو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر از برگزاری رقابت های لیگ برتر تکواندو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید