اعتراض دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یاسوج به وضعیت خوابگاه

به گزارش مجله سرگرمی، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس کوثر یاسوج بعلت نبود خوابگاه مناسب مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع و اعتراض کردند .

اعتراض دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یاسوج به وضعیت خوابگاه

به گزارش خبرنگاران، این دانشجویان دختر که مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در اعتراض به نبود خوابگاه مناسب تجمع نموده بودند، خواهان رسیدگی مسئولان استان به وضعیت خود شدند .

یکی از این دانشجویان در این رابطه گفت: خوابگاه دانشجویی پردیس کوثر یاسوج در زلزله اردیبشهت ماه یاسوج و سی سخت آسیب دیده و دیواره های آن ترک خورده است و به هیچ وجه مناسب نیست .

وی با بیان اینکه مسئولان دانشگاه ساختمانی جدید را بعنوان خوابگاه برای ما اجاره نموده اند، اضافه نمود: ظرفیت هر اتاق هشت نفر است اما در حال حاضر در هر اتاق 18 نفر اسکان دارد و از داشتن کمترین امکانات رفاهی محروم هستیم .

نوروز هاشمی، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه به خبرنگاران گفت: دانشگاه فرهنگیان با افزایش 25درصدی پذیرش دانشجو در سراسر کشور روبرو شد که در استان نیز به تبع کشور با افزایش روبرو شدیم.

وی اضافه نمود: با توجه به درخواست مسئولان پردیس، خوابگاهی که برای دانشجویان پردیس کوثر در نظر گرفته ایم و اجاره نموده ایم که بیش از دانشجویی پیش بینی گردیده دانشجو به استان داده شد.

هاشمی اظهارکرد: خوابگاه قبلی پردیس که در زلزله خساراتی به آن وارد گردیده از نظر دفتر فنی استانداری، نوسازی مدارس، معاون طرح و برنامه دانشگاه و شورای عمران دانشگاه این خوابگاه مسئله ای ندارد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام نمود: می توانیم بخشی از دانشجویان را در این خوابگاه اسکان دهیم که فضای مطلوبتری نیز دارد اما دانشجویان به اسکان یافتن در این خوابگاه اعتراض دارند.

هاشمی توضیح داد: به همراه مدیر سیاسی و انتخابات و مدیرکل دفتر فنی استاندار در جمع دانشجویان معترض حضور یافتیم و با آنها صحبت کردیم که همه تایید کردند خوابگاه ما مسئله ای برای اسکان ندارد.

وی در خصوص اسکان 18 نفر دانشجو در هر اتاق خوابگاه ضمن تایید این موضوع ادامه داد: وقتی دانشجوی ما افزایش یافت و دانشجویان نیز از اسکان در خوابگاه قبلی بعلت ذهنیت از آسیب دیدن خوابگاه در زلزله خودداری می نمایند مجبور شدیم در هر اتاق که 8 نفر اسکان داشت، 18 نفر را اسکان دهیم اما اگر برخی از دانشجویان قبول نمایند که در خوابگاه قبلی اسکان یابند مشکلاتشان کمتر خواهد شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه نمود: از نظر مسئولان دانشگاه، فنی استان و متخصصان امر حضور دانشجویان در خوابگاه قبلی پردیس کوثر یاسوج مسئله ای ندارد و سازه این خوابگاه ایمن است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4472

به "اعتراض دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یاسوج به وضعیت خوابگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یاسوج به وضعیت خوابگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید