ترکاشوند: اشتباهات داور مغرضانه نبود، بازیکنانم استرس باخت داشتند

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم والیبال پیکان از داور دیدار تیمش مقابل شهرداری ارومیه دفاع کرد.

ترکاشوند: اشتباهات داور مغرضانه نبود، بازیکنانم استرس باخت داشتند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، محمد ترکاشوند در مورد پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل شهرداری ارومیه در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال گفت: این نخستین بازی ما در نیم فصل دوم بود و ما با توجه به حضور 3 بازیکن جدید در تیم شهرداری ارومیه شناخت کافی از این تیم نداشتیم.

وی ادامه داد: بازیکنان من در ست نخست کمی گنگ بودند و نوع بازی حریف را نمی شناختند، ولی در طول بازی شناخت لازم را از نحوه بازی حریف به دست آوردیم و شرایط بهتر شد. علاوه بر این بازیکنان ما حدود 10 روز از شرایط مسابقه به دور بودند و پیش از آغاز بازی استرس شکست خوردن را داشتند ولی زمانی که ما این فشار را از دوش آنها برداشتیم شرایط شان خیلی بهتر شد.

ترکاشوند گفت: ما از ست دوم با زدن سرویس های هدف دار، دفاع روی تور و توپ گیری توانستیم بر بازی مسلط و در نهایت برنده شویم، ولی با این حال در استفاده از توپ های برگشتی مشکل داشتیم و باید در این فاکتور بیشتر تمرین کنیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان توضیح داد: پیکان تیم جوانی است و بازگشت بازیکنان به شرایط آرمانی پس از شکست خوردن زمانبر است، به همین خاطر اگر ست دوم را به شهرداری ارومیه می باختیم شاید بازی را 3 بر صفر واگذار نموده بودیم.

وی گفت: خوشبختانه تاکنون وعده های مالی باشگاه به موقع محقق شده است و بازیکنان نیز با جان و دل برای تیم بازی می نمایند.

ترکاشوند در مورد کیفیت قضاوت بازی نیز گفت: اشتباهات داوری مختص یک تیم نبود و داور به ضرر هر دو تیم سوت زد، که به هیچ وجه مغرضانه نبود. من تیم جوانی دارم و به همین خاطر به داور اعتراض نکردم، تا تیم وارد حاشیه نشود، ولی شاید تیم حریف می خواست بازی را به حاشیه ببرد که ما اجازه این کار را ندادیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9136

به "ترکاشوند: اشتباهات داور مغرضانه نبود، بازیکنانم استرس باخت داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکاشوند: اشتباهات داور مغرضانه نبود، بازیکنانم استرس باخت داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید