جوادی: مخالف رفتن اکبرنژاد بودم، طلایی با غلامرضا محمدی بهتر کار می کرد

به گزارش مجله سرگرمی، عضو شورای فنی کشتی آزاد گفت: هرچند که محمد طلایی می تواند در تیم جوانان هم موفق باشد، اما من مخالف کنار گذاشتن تقی اکبرنژاد بودم.

جوادی: مخالف رفتن اکبرنژاد بودم، طلایی با غلامرضا محمدی بهتر کار می کرد

ابراهیم جوادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص اینکه آیا تشکیل جلسه اخیر شورای فنی به معنای ادامه کار شورا است، گفت: همه اینها موقت است، چه شورای فنی و چه حکم هایی که زده می شود، چراکه اکنون فدراسیون با سرپرست اداره می شود و کسی نمی داند رئیس بعدی کشتی چه کسی است.

وی ادامه داد: ما که نمی دانیم قرار است چه اتفاقی در رأس فدراسیون رخ دهد. هر کسی هم که از سرپرست فدراسیون حکم می گیرد طبیعتا حکمش موقت است چون این حق رئیس بعدی فدراسیون کشتی است که با یک نفر کار کند و با یک نفر کار نکند.

دارنده 4 مدال طلای کشتی آزاد جهان درخصوص برکناری تقی اکبرنژاد از هدایت تیم ملی جوانان شرح داد: او یکی از قهرمانان و مربیان خوب ما است که کارنامه مربیگری خوبی دارد. من او را آدمی کاری و مناسب برای جوانان می دانستم و مخالف برکناری اش بودم، اما به هر شکل تعداد موافقان کنار گذاشتن او بیشتر بود و به همین دلیل محمد طلایی را برای این سِمت انتخاب کردند.

جوادی در مورد انتخاب محمد طلایی نیز گفت: نظر من این بود که او در تیم ملی بزرگسالان بیشتر به درد کشتی ما می خورد، البته نه به این معنا که از پس کار جوانان برنمی آید. او آدم توانمند و مربی خوبی است، اما چون هم او با غلامرضا محمدی هماهنگ است و هم محمدی با او و سرمربی تیم ملی طلایی را قبول دارد، با توجه به اینکه این مربی چند سال است در تیم ملی بزرگسالان کار می کند، به نظرم بهتر بود در همین تیم و کمک غلامرضا محمدی می ماند، او می توانست به این شکل بیشتر به کشتی کمک کند، اما به هرحال نظر حمید بنی تمیم این بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8891

به "جوادی: مخالف رفتن اکبرنژاد بودم، طلایی با غلامرضا محمدی بهتر کار می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوادی: مخالف رفتن اکبرنژاد بودم، طلایی با غلامرضا محمدی بهتر کار می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید