متأسفانه سال 99 همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی حذف شده است

به گزارش مجله سرگرمی، دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متأسفانه سال 99 همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی حذف شده است، گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مستلزم آن است که دولت بدهی خود با این سازمان را تسویه کند.

متأسفانه سال 99 همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی حذف شده است

سیدامیرحسین قاضی زاده در مصاحبه با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، با اشاره به میزان حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با بازنشستگان کشوری در سال 99 اظهار کرد: در بودجه سنواتی برای افراد بازنشسته که تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند یک ضریب افزایش حقوق پیش بینی می شود.

وی افزود: سال جاری این افزایش برای بازنشستگان تأمین اجتماعی 21 درصد بود و با این حال حقوق خبرنگارانن یک میلیون تومان کمتر از بازنشستگان کشوری است که بخش عمده این تفاوت به بدهکاری دولت به سازمان تأمین اجتماعی باز می شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه بر همسان سازی حقوق بازنشستگان تأکید شده است، گفت: متأسفانه سال 99 همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی حذف شده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان نمود: افزایش حقوق نیروهای قرادادی که تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند به دلیل عدم تأمین منابع همیشه درصدی از آن محقق می شود و معمولاً خسارت می بینند.

قاضی زاده هاشمی گفت: تفاوت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی که عمدتاً کارگر هستند با بازنشستگان کشوری سبب نارضایتی خبرنگارانن شده است.

دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه بازنشستگان تأمین اجتماعی با افزایش هزینه های درمانی نیز روبرو هستند و این کار را برایشان سخت تر نموده است، گفت: دولت باید سریعاً بدهی خود به سازمان تأمین اجتماعی را تسویه کند.

4034/

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 90332

به "متأسفانه سال 99 همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی حذف شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متأسفانه سال 99 همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی حذف شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید