ممنوعیت حضور در استادیوم اولدترافورد برای سرالکس فرگوسن

به گزارش مجله سرگرمی، اسطوره باشگاه منچستریونایتد از شرکت در استادیوم خانگی این تیم برای تماشای یک بازی منع شد.

ممنوعیت حضور در استادیوم اولدترافورد برای سرالکس فرگوسن

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان انگلیس، پزشکان سرالکس فرگوسن او را از حضور در استادیوم اولدترافورد برای تماشای بازی اخیر منچستریونایتد و فولام در لیگ برتر منع کردند چرا که بیم هیجان زده شدن او و به خطر افتادن سلامتی اش را داشتند.

سرمربی 76 ساله سابق منچستریونایتد پیش از مصاف شیاطین سرخ و فولام که با پیروزی 4 بر یک تیم سابق او انتها یافت، سه بازی دیگر من یونایتد را هم از نزدیک تماشا نموده بود و به همین دلیل نگرانی هایی درباره سلامتی وی به وجود آمده بود و به همین دلیل او از شرکت در بازی مقابل حریف لندنی منع شد.

فرگوسن در یک بازی زمانی 9 روزه 3 بار به استادیوم رفت تا شاهد بازی منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون (تساوی 2-2)، پیروزی دقیقه آخر مقابل یانگ بویز در لیگ قهرمانان و تساوی 2-2 مقابل آرسنال باشد که از قضا هر سه بازی بسیار مهیج و استرس زا بودند و همین موضوع باعث شد که پزشکان نگران وضعیت سلامتی سرمربی اسطوره ای شیاطین سرخ باشند.

منچستریونایتد در بازی بعدی خود باید به خانه رقیب دیرینه اش لیورپول برود و باید دید که آیا فرگوسن باز هم از رفتن به استادیوم منع خواهد شد یا نه.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8213

به "ممنوعیت حضور در استادیوم اولدترافورد برای سرالکس فرگوسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت حضور در استادیوم اولدترافورد برای سرالکس فرگوسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید