همکاری باشگاه پرسپولیس با السدقطر در تهران

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، باشگاه السد قطر بار دیگر به تهران سفر می نماید تا در لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی به مصاف پرسپولیس برود. این تیم برای سومین بار در فصل جاری مسابقات به تهران سفر می نماید.

همکاری باشگاه پرسپولیس با السدقطر در تهران

السد در مرحله گروهی فصل جاری با پرسپولیس و در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تهران در استادیوم آزادی رفته بود. شاگردان فریرا این بار برای رویارویی با سرخپوشان پایتخت در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به تهران سفر می نمایند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر این تیم در دیدار رفت از نحوه میزبانی قطری ها ابراز رضایت کردند. آنها تصمیم دارند هرگونه همکاری را با باشگاه قطری در تهران داشته باشند تا میزبان خوبی برای ژاوی و هم تیمی هایش در السد باشند.

باشگاه پرسپولیس یکی از بهترین هتل های تهران را به قطری ها پیشنهاد داده است تا در آنجا مستقر شوند. همچنین این باشگاه در نظر دارد در صورت حضور زودهنگام قطری ها در تهران، استادیوم شهید کاظمی را با کلیه امکانات در اختیار حریف خود قرار دهد تا این تیم در آنجا تمرین کند. همچنین آخرین تمرین قطری ها پیش از بازی نیز طبق قوانین AFC در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس اول آبان ماه امسال در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی به مصاف السد قطر می رود. دیدار رفت دو تیم با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان در دوحه همراه بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4549

به "همکاری باشگاه پرسپولیس با السدقطر در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری باشگاه پرسپولیس با السدقطر در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید