پروژه های جهاد دانشگاهی از اولویت های ما در معاونت علمی است

به گزارش مجله سرگرمی، معاون علمی فناوری ریاست جمهوری در مراسم رونمایی از 10 طرح فناورانه جهاد دانشگاهی، خاطر نشان کرد: جهاد دانشگاهی نمونه بومی شده انقلابی در آموزش و پژوهش است و پروژه های این سازمان از اولویت های ما در معاونت علمی به شمار می آید.

پروژه های جهاد دانشگاهی از اولویت های ما در معاونت علمی است

به گزارش خبرنگاران، سورنا ستاری در این مراسم که صبح امروز در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار گردید، با اشاره به این که جهاد دانشگاهی نمونه بومی شده انقلابی در بحث آموزش و پژوهش است، اظهار کرد: از ابتدای امر بحث ما با جهاد دانشگاهی بر سر آن بود که تکنولوژی باید به وسیله ایجاد شرکت ها به فراوری برسد که خوشبختانه این بحث با جهاد دانشگاهی به نتیجه رسیده است و موضوع فوق نیز محقق شده است.

وی با اشاره به این که جهاد دانشگاهی می تواند به وسیله اعطای لاسینس به شرکت ها درآمد قابل توجهی نیز داشته باشد، یادآور شد: پروژه های حمایت 50 درصدی ما هم اکنون نیز فعال است و تا زمانی که تکنولوژی به فراوری برسد، آن را مورد حمایت قرار می دهیم. به شکلی که هر دو طرف در آن سهیم باشند.

معاون علمی فناوری ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به این که برای حمایت از شرکت ها ساختار داریم، خاطر نشان کرد: این حمایت از سوی صندوق ها از جمله صندوق نوآوری و شکوفایی تامین می گردد و این زمانی رخ می دهد که تکنولوژی در قالب شرکت باشد که جهاد دانشگاهی نیز به این سمت حرکت می نماید.

ستاری در سرانجام یکی از اولویت های معاونت علمی فناوری ریاست جمهور را پروژه های جهاد دانشگاهی دانست و ابراز امیدواری کرد: حرکت های فوق العاده این سازمان ادامه داشته باشد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8550

به "پروژه های جهاد دانشگاهی از اولویت های ما در معاونت علمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های جهاد دانشگاهی از اولویت های ما در معاونت علمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید