فتاحی: دربی برگشت هم با قانون 50-50 برگزار می گردد، فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار نخواهد شد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ بیان کرد با توجه به برقراری قانون حضور تماشاگران دربی به صورت 50-50 در دیدار برگشت نیز این قانون اعمال خواهد شد.

فتاحی: دربی برگشت هم با قانون 50-50 برگزار می گردد، فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار نخواهد شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سعید فتاحی پس از برگزاری دربی 88 و با تشکر از عوامل برگزاری این بازی گفت: بازی بدون حاشیه ای بود و مشکل خاصی نبود. به جز دو سه بطری که از سوی تماشاگران پرتاب شد، مشکل خاصی نبود. نصب دوربین ها کنترلی باعث گردیده تا بتوانیم این افراد را شناسایی کنیم و پس از آنالیز دقیق آنها به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی در واکنش به این پرسش که آیا دوربین های کنترلی برای شناسایی متخلفان است یا برای شناسایی و جلوگیری از حضور بانوانی که به استادیوم می آیند، گفت: نه، ما که این موضوع را اکنون نگفته ایم. پس از اتفاقاتی که در استادیوم ها افتاد آقای سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان دستور اکید دادند که همه استادیوم های کشور مجهز به دوربین کنترلی و گیت بازرسی شوند. به دلیل نوسانات ارز موفق نشدیم گیت ها را کارگزاری کنیم، اما برای نیم فصل این کار در استادیوم آزادی صورت می گیرد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه با وجود فروش بلیت به صورت الکترونیکی بازهم بازار سیاه وجود داشت، اعلام کرد: در جام جهانی هم بازار سیاه وجود داشت و این چیزها در حد کمی طبیعی است. چون یک مقدار بلیت ها کاغذی فروخته شد، به همین دلیل بازارسیاه رخ داد. امیدوارم با فروش الکترونیکی بلیت بازی ها روزی شرایط طوری گردد که هرکسی روی جایگاه خودش بنشیند. همانطور که گفتم اگر بازارسیاهی هم بود، در جام جهانی هم این اتفاق رخ داد.

فتاحی در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه استقلالی ها شانس آوردند که درخواست کردند برای حضور تماشاگران قانون 50-50 اعمال گردد چرا که اگر 90 به 10 می شد نمی توانستند سکوها را پر نمایند و با این شرایط بازی برگشت چگونه خواهد بود، گفت: باشگاه استقلال خودش این تصمیم را گرفت. وقتی هم بازی رفت 50-50 شد، باید بازی برگشت هم با این قانون برگزار گردد.

وی درباره اینکه چه تصمیمی برای محل میزبانی فینال جام حذفی گرفته گردیده است، گفت: فینال جام حذفی به دلیل گرما قطعاً در خرمشهر نیست. با توجه به اینکه لیگ برتر حدود 50 روز به دلیل برگزاری جام ملت ها تعطیل است، لیگ این فصل دیرتر تمام می گردد. حدوداً اوایل خردادماه لیگ تمام می گردد و اگر بخواهیم فینال جام حذفی را بعد از انتها لیگ انجام دهیم، نمی توانیم در گرما در خرمشهر میزبان باشیم. به همین دلیل پس از برگزاری بازی های مرحله یک چهارم نهایی تصمیمی در خصوص میزبان فینال جام حذفی خواهیم گرفت.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره موافقت کارلوس کی روش با غیبت دو روزه استقلالی ها در شروع اردوی تیم ملی و اینکه این اردو از چه تاریخی شروع خواهد شد، گفت: طبق اعلام قبلی قرار بود اردوی تیم ملی 13 مهرماه شروع گردد و شروع هم خواهد شد. این اردو در ایران هم برگزار می گردد و با توجه به اینکه استقلال دو بازی عقب افتاده در لیگ و جام حذفی دارد، از سرمربی تیم ملی خواستیم بازیکنان ملی پوش استقلال دیرتر به اردوی تیم ملی بیایند و با دو روز غیبت آنها موافقت شد.

فتاحی در خصوص اعتراض سیدجلال حسینی به فشردگی بازی های لیگ توضیح داد: ما پیش از شروع لیگ به باشگاه های استقلال، پرسپولیس، ذوب آهن و سایپا که در آسیا حضور دارند، نامه زدیم و اعلام کردیم که بازی های این فصل آنها فشرده است. به خصوص شرایط برای استقلال و پرسپولیس سخت تر است که در نیم فصل اول هم بازی آسیایی دارند. از طرفی پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیسی ها بسته بود و آنها تعداد محدودی بازیکن دارند که فشار را بیشتر نموده است، اما بالاخره ما باید لیگ را برگزار نموده و به انتها برسانیم و مجبور هستیم اینگونه برنامه ریزی کنیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3992

به "فتاحی: دربی برگشت هم با قانون 50-50 برگزار می گردد، فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاحی: دربی برگشت هم با قانون 50-50 برگزار می گردد، فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید